top of page
Casque pour centre d'appels

Helpdesk dienst

Een helpdesk is een centraal contactpunt dat gecentraliseerde informatie en ondersteuningsbeheer biedt om interne of externe verzoeken van een onderneming te behandelen.  Optimize helpdesk services, is het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben. Onze operatoren zullen u, indien mogelijk, telefonisch de eerste hulp verlenen of uw verzoek om hulp onmiddellijk door te sturen naar de toegewezen conciërgedienst die ter plaatse zal komen om uw verzoek op te lossen in geval van nood buiten de werkuren, hij zal contact opnemen met de nodige onderhoudsbedrijven om samen een oplossing te vinden. Voor elke interventie zal u een kopie van het verslag worden verkrijgen die geregistreerd is in onze database, in geval van nood.  

 

Waarom zou je, je verplaatsen of je storen tijdens de nacht, je vakantie of feestdagen? De toegewezen conciërgedienst zal het overnemen.

 
Onze helpdesk is 24u/24u  en 7 dagen op 7 open, ook op feestdagen, zij zullen u antwoorden in het Frans, Nederlands of Engels.

Onze taak is beperkt tot basisinterventies, in geval van schade, inbraak of diefstal zullen de hulpdiensten het overnemen met onze conciërge tot het einde van de operatie. Onze conciërges zijn gediplomeerd in het verlenen van eerste hulp.

​

Enkele voorbeelden van helpdesk-diensten:

  • Late levering van pakketten

  • Een persoon opgesloten in het gebouw

  • Probleem van toegang tot het gebouw

  • Lekkage/beschadiging

  • Geblokkeerde garagedeur 

  • Observatie na alarm en oproep aan de bewakingsdienst of politie indien nodig

  • ...

bottom of page